Regulamin

I. Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.cricketsfarm.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  1. Sklep www.cricketsfarm.pl jest prowadzony przez firmę:
    CricketsFarm
    Główna 12c
    20-829 Lublin
    NIP: 9462357103
    e-mail: info@gekon.lublin.pl
    telefon: 501 390 606, 504 267 344
  1. Zakup w sklepie internetowym www.cricketsfarm.pl  oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Podane w ofercie ceny, są cenami brutto.

II. Zakupy, płatności i dostawa.

  1. Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę;
  2. Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej po złożeniu oferty proszony jest o podanie:
  • dane do wysyłki,
  • telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,
  1. Każdy klient dokonuje płatności za pomocą portalu przelewy24.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym.Sprzedający nie przewiduje możliwości odroczenia realizacji płatności.
    W szczególnych przypadkach umożliwiamy płatność przelewem na konto
    21 1140 2004 0000 3402 7603 8800
    W przypadku chęci dokonania płatności przelewem prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy. Pamiętaj, że płatność przelewem może znacznie opóźnić realizację zamówienia (zwłaszcza jeśli pieniądze wpłacane są na Poczcie), a przelanie innej niż podana przez nas kwoty (BEZ ZAOKRĄGLEŃ) – może utrudnić lub uniemożliwić identyfikację wpłaty z transakcją.
  1. Ze względu na specyfikę naszej oferty (żywe owady) nie wysyłamy towaru za pobraniem i nie robimy od tej zasady wyjątków.
  1. Paczki z żywymi owadami nadajemy od poniedziałku do czwartku po otrzymaniu informacji o wpłacie w ramach przelewy24.pl lub zaksięgowaniu przelewu nie później niż do godziny 18 dnia poprzedzającego wysyłkę.
  2. Zamówienia wysyłamy wyłącznie przesyłką kurierską Pocztex realizowaną poprzez Pocztę Polską, ponieważ, jako jedyna firma świadcząca masowe usługi przewozowe ma prawo przewozić żywe owady. Koszt przesyłki wraz z odpowiednim opakowaniem, jest stały i wynosi 20 PLN. Jest to zryczałtowana opłata bez względu na ilość zamawianych owadów.

UWAGA!
Ze względu na ograniczenia wynikające z regulaminu firm kurierskich nie wysyłamy żadnych żywych owadów przesyłkami kurierskimi innymi niż Poczta Polska.

  1. Przesyłki pakowane są w nowe, czyste pudełka i zabezpieczane w sposób gwarantujący bezpieczną dostawę owadów.
  2. Wysyłki realizujemy przy dodatnich temperaturach, pod warunkiem, że temperatury w ciągu dnia nie przekraczają 30 stopni C. Jeżeli temperatura spada w nocy poniżej 0, a w dzień utrzymuje się poniżej 5 st. C, paczki wysyłamy z HeatPackiem – bez żadnej dodatkowej opłaty. W zimie w chłodne dni, o ile temperatura w dzień nie spada poniżej -5 stopni, wysyłamy paczki z HeatPackiem, pozwalającym utrzymać dodatnią temperaturę we wnętrzu paczki.
  3.  Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia ze względów pogodowych. O wszystkich tego typu sytuacjach niezwłocznie informujemy Klienta.
  4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

III. Odstąpienie od umowy

  1. Każdemu klientowi, który dokonał zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową przysługują prawa i obowiązki, o których mowa z Ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznych, jak również w Ustawie z dnia 27 lipca 2007 r. o szczególnych warunkach sprzedaży i zmianach w kodeksie cywilnym.
  2. Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznych przepisów o umowach zawieranych z konsumentami poza lokalem przedsiębiorstwa nie stosuje się do umów: 1) o charakterze ciągłym lub okresowym, zawieranych na podstawie oferty sprzedaży lub przez odwołanie się do ogłoszeń, reklam, cenników i innych informacji skierowanych do ogółu albo do poszczególnych osób, jeżeli konsument mógł uprzednio zapoznać się z treścią otrzymanej oferty lub informacji pod nieobecność drugiej strony umowy, a zarazem w tej ofercie lub informacji, jak i w umowie zastrzeżono prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni od dnia jej zawarcia, 2) sprzedaży artykułów spożywczych dostarczanych okresowo przez sprzedawcę do miejsca zamieszkania konsumenta, 3) powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego, o wartości przedmiotu umowy do równowartości 10 EURO, 4) o prace budowlane, 5) dotyczących nieruchomości, z wyłączeniem usług remontowych;
  3. W myśl art. 10 ust. 3 ustaw z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznych prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
    2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
    3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
    4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
    6) dostarczania prasy,
    7) usług w zakresie gier hazardowych;
  4. Ponieważ w sklepie sprzedawane są wyłącznie owady, zgodnie z punktem 2. i 3. niniejszego regulaminu, zwrotów owadów sklep nie przyjmuje.
  5. Sprzedawca przestrzega również przepisów kodeksu cywilnego oraz innych Ustaw.

IV, Procedura reklamacyjna

Gwarantujemy, że owady dotrą do Ciebie żywe i w dobrym stanie.

Dokładamy wszelkich starań, żeby właściwie zabezpieczyć przesyłkę. Jeżeli, mimo to  przesyłka dojdzie do Ciebie w stanie budzącym  zastrzeżenia lub jej zawartość nie będzie zgodna z zamówieniem, niezwłocznie się z nami skontaktuj w celu ustalenia warunków reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy uwzględnienia reklamacji zgłoszonych później niż 24 godziny po odebraniu przesyłki.

Reklamację prosimy zgłaszać na adres poczty e-mail: info@gekon.lublin.pl

0

Your Cart